søndag 27. mars 2011

Søndag

Som alltid, ukas beste dag, og det selv om jobbing er på plakaten.

Etter snakk med ei venninne og så en nydelig tur med gode Oliver, begynte jeg å fundere på om jeg skal begynne å jogge litt. To dager i uka eller noe. Hmm. Det blir deilig når sola begynner å titte fram. Men da bør jeg ha nye joggeklær...Nikita?  ;)

Søndag betyr ofte kafe med venninne. I dag var intet unntak. Takk for nok et koselig treff, søta.
Jeg testet ut noe nytt. "Äplemust med Kanel". Naamm. Ny favoritt. (De som kjenner meg, vet jeg ofte får nye favoritter, som innebærer at jeg har MANGE favoritter av mange slag. Men jeg mener det hver gang).

 Liten pause i jobbinga. Kjipern å sitte og jobbe på en søndag. Men da er det lov å kose seg litt ekstra. Så jeg henta meg rett og slett litt kjeks og la oppi Maribowln min fra Iittala. Det er nok best at jeg kommer igang med den løpinga snart ja.. ;)

Btw. Den boka virker dårlig. Det lille jeg har hørt i alle fall. Forfatteren må jo skjønne, at hun ikke kan la historen gå gjennom den dødes observasjoner etter at hun er død.....Merker jeg blir litt irritert. Ulogiske ting irriterer meg. Det er så utrolig frustrerende med dårlige bøker.

Peace out.

Ingen kommentarer: